Re: HP850C a CANON BJC620

Autor: Przemek Grabarek (przemek_at_jmk.lodz.pl)
Data: Wed 18 Jun 1997 - 10:27:17 MET DST

tomekb wrote:

> [...]

(ciach)

> A co do drukarek HP poczekaj rok czasu minie gwarancja to zobaczysz
> jak
> zacznie sie sypac.
> T.

  Witam !
Posiadam HP 550C, ktora ma juz pare lat i nie mam z nia najmniejszych
klopotow. Dzis moze nie jest to zadna rewelacja ale ma dwie osobne
glowice (kolor, czarny).
Jestem z niej bardzo zadowolony.
Jesli ktos moglby ja kupic za niewielkie pieniadze goraco polecam ten
model.
Pozdrowienia
Przemek.