Re: QUAKE

Autor: Łukasz Janczi (attyla_at_polbox.com)
Data: Wed 11 Jun 1997 - 17:08:50 MET DST


On 11 Jun 1997 07:06:07 GMT, bogdan_at_nask.pl (Bogdan Motoszko) wrote:

>Maciej Eckstein - Sherlock (sherlock_at_it.com.pl) wrote:
>: Chyba jednak twoje pojecie plynnosci odstaje od reszty swiata, bo na
>: zadnym 486 Q nei ma prawa chodzic plynnie.
>: tak wiec droga wyjasnienia:
>: plynnie = 60 fps
> ^^^^^^
>Fiuuuuu....panie dziejku. Dla porownania:
>w systemie PAL obraz wyswietlany jest z predkoscia 25fps (NTSC - 30fps)
>(chyba, ze liczymy tzw polklatki - ale to chyba troche inaczej - nie jest proste
>pomnozenie przez dwa...)
>
>: dobrze= 30 fps
>: w miare = 20 fps
>: kaszle i skacze = 15 fps
>
>: ponizej tych wartosci jakakolwiek gra jest bezcelowa.
>Taaa...A 16fps to (podobno) ludzie juz nie widza skokow.
>
>bogdan
Ano Fiu... spróboj pograc w Q na 12 klatkach to zobzczysz jakie
sliczne sa opuznienia w reakcji na klawisze.
Ja mam w tej chwili Pentium 210 MMX ()2,5x83 Mhz)
i w 640x480 timedemo demo2 jest 18,8 fps i wierz mi ale jest roznica
pomiedzy 16,9 jakie mialem poprzednio

Lukasz

>--
> ____________________________________________________________
>Bogdan Motoszko On a ship named Despair
>bogdan_at_nask.pl I shoot flares in the night
>http://free.polbox.pl/m/motloch but nobody's there...
> ------------------------------------------------------------



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:09:26 MET DST