Re: Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 23 Apr 1997 - 09:00:59 MET DST

On 23 Apr 1997 00:22:17 +0200, KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl (Andrzej

>HP czy Compaq tez nie wejdzie bez podpisania osobnej umowy i duuuuzo
>wiekszych pieniazkow! ;) Za tego typu support sie placi ciezki szmal!
>
>Tak, wejde bardzo chetnie, tylko wylicze sobie ew. koszty itd. Za roznice
>w cenie miedzy mna a HP kupie na zapas trzy tego typu zestawy i bede
>trzymal na magazynie aby w razie awarii pojechac i podmienic maszyny. I
>tez wyjdzie taniej. Albo od razu u klienta dwa servery postawie zebym nie
>musial ze soba wozic gratow...

Oops, zapomnialew jasno wyjasnic, ze klient rozsadny, rozumie ze
pojedyncza rzecz moze sie popsuc, stac go na dwa serwery z czego jeden
w zapasie, ale ... nie stac go na to zeby sie okazalo ze przy tej
kombinacji kart i plyt glownych serwer sie wiesza co godzine.
Bo drugi tez sie bedzie wieszal. :-)

Pokryjesz straty?

>Myslec trzeba :) Na skladakach takze mozna
>zapewnic naprawde dobra niezawodnosc.

Tylko ... za dwa tygodnie. A czasem firma musi ruszyc za dwa dni.

>PS. Kiedy wyslesz mi zamowienie na taki sprzet? Zapraszam do negocjacji
>warunkow umowy serwisowej.

I co - dostarczysz dwa serwerki taniej niz Compaq jeden? Bo wiesz -
mnie na czasie zalezy, chcialby po zadzwonieniu ze nie dziala moc
wznowic dzialalnosc w dwie godziny powiedzmy, a nie ma samolotu
Lublin-Wroclaw :-).

J.