DAC (covox) stereo ?

Autor: StaCH_at_tpnet.waw.pl
Data: Tue 31 Dec 1996 - 16:27:40 MET

On 1996-12-30 jukisiel said:

>Czy ktos ma schemat DACa stereo podlaczanego do LPT lub wie gdzie
>mozna cos takiego znalezc ? Wiekszosc playerow i trakerow obsluguje

W pakiecie z programem do odtwarzania modulow ModPlay jest opis
przetwornikow mono i stereo-on-1. Zrobilem projekt i plytki
dla zmodyfikowanej przeze mnie wersji (uzyte inne przetworniki D/A)
i ze wzmacniaczem sluchawkowym stereo zasilane 9VDC.
Porownywalem odtwarzanie tych samych modulow przez PC z przetwornikiem
stereo i przez Amige 4000 ale poniewaz nie robilismy pomiarow
aparatura mozna tylko stwierdzic, ze wiecej wysokich tonow uzyskiwalo sie
z PC'ta z przetwornikiem niz z Amigi.

>stereo-on-1 ,czy to dwa przetworniki 4 bitowe?

To jest podwojny przetwornik 8-mio bitowy kluczowany dodatkowym
sygnalem portu LPT.
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

UNIPROJEKT Warszawa fax 48-22-673-11-67

`[1;37;41mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive