Re: AVI

Autor: Sylwester Czopek (sylwekc_at_kaszub.ternet.pl)
Data: Tue 31 Dec 1996 - 15:34:12 MET

sobczak_at_ia.pw.edu.pl (Jaroslaw Sobczak) wrote:

>Adobe Premiere na przyklad.

>Jarek.

Pewnie.. Autodesk Animator Studio for Windows, Adobe Premiere, Fractal
Design Painter..... ale podejrzewam ze koledze chodzilo o jakis
mniejszy i nie komercyjny soft.... wiem ze GWS pod Windowsy mial
wsrod swoich formatow zapisu AVI...

A ja wciaz bezskutecznie poszukuje programu, ktory laczylby obrazki w
animacje formatu MPG.

A jesli chodzi o zastosowania WWW to mozna tez zainteresowac sie
formatem animacji GIF - ale tu juz bez dzwieku.... sluza do tego takie
programy jak: GIF Construction Set albo Microsoft GIF Animator lub
jeszcze inne - jest kilka takich programow...

SyLWeK