Re: fonty CE

Autor: Romuald Zylla, T.Uni. of Lódz, PL (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Tue 31 Dec 1996 - 17:06:03 MET

At 14:31 96-12-31 +0100, you wrote:

>Mam polskie Win 95. Fonty z Corela 3.0 kiedyś mi działały bez problemu,

   Ale chyba nie te kupione z drukarka (bo przecie jej na swiecie nie bylo)
   Stare fonty "Corelowskie" robione przez kilka firm w Polsce
   udawaly zwykle fonty ze strony kodowej "amerykanskiej"
   i dzialaly na kazdej wersji Windows. Ale te stare fonty nie mialy
   znaczka CE tylko w nazwach dolozone np PL_Vogue albo VoguePL itp
   Wiec wydaje mi sie, ze nastapilo absolutne poplatanie tematow.

>choć w innej instalacji WIN. Czy nadal muszę podmieniać to GDI? I
>dlaczego mam te fonty reinstalować po podmiance?

   Uwaga o podmianie GDI dotyczyla w3.11 w wersji amerykanskiej,
   ktora nie rozpoznawala Unikodow.

   Jak to jest zrobione w W95 i dlaczego fonty CE tu nie dzialaja
   to ja nie wiem. Prosze mnie o to nie pytac i nikomu nie sugerowac
   ze ja moge wiedziec.

   Wszelkie sugestie, ze ja sie znam na W95 sa dla mnie obrazliwe. :-)

--
Romek