Re: Netscape 4.0

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Mon 30 Dec 1996 - 23:31:22 MET

Tomek Stankiewicz wrote:

> Dokladnie!!! Netscape chial sie zblizyc do IE, ale mu najwyrazniej to
> na zle wyszlo. Dopoki nie bedzie poprawionej wersji, to NC 4.0 mozna
> nazwac niewypalem! Ja mam rowniez obok 3.0. Nie wiem, jak inni mysla,
> ale wydaje mi sie, ze Netscape 3.0 wsrod IE 3.0 i NC 4.0 wypada
> najlepiej.

Nie wiem czy w ogole bede sie chcial przesiadac :-( Na pewno nie teraz
gdy:

a) wybor ISO-8859-2 w wysylanej poczcie dziala w sposob tajemny (tj. raz
tak raz nie w zaleznosci od nieznanych czynnikow - chyba przeszkadza gdy
wlaczony jesyt "Use HTML Composition")

b) zapomnmiano o kilku kontrolkach w opcjach (np. przelacznik
zapisywania hasla do POP3 na stale)

c) mozna utworzyc tylko jeden profil uzytkownika

Co jeszcze nie dziala? Ktos zauwazyl cos szczegolnie uciazliwego?

JP

--
Jacek Piskozub
  Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland