Re: Partycje i rozmiar cluster'a

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 30 Dec 1996 - 19:42:01 MET

> Zgry liwie musz Andrzeju powiedzie e jest to prawda, ale tylko w pewnych
> systemach ...

;) w konkretnym przypadku pytajacy nie zrozumialby innej odpowiedzi, inaczej
nie byloby pytania.

karpio

ps. niech cie ... trafi za te polski literki. bede musial i twoje majle
wysylac do dev/null :(( nie daje sie tego czytac i nic na to zaden geniusz
poradzic nie potrafil mimo szczerych checi i dlugiego filozofowania ;)