Re: Plik EXE

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 30 Dec 1996 - 20:00:27 MET

MMORGAN_at_envirolink.org (Martin Morgan) wrote:
>Jak pozanc czy dany plik EXE zawiera nakladki czy nie ?
>Czy ta informacja jest moze zawarta w naglowku ?
>
>Martin

plik EXE ma naglowek, w ktorym jest zawarta jego
prawdziwa dlugosc. wszystko ponad ta dlugosc moze
byc wszystkim. nakladkami, zasobami czy czym tam chcesz.
Jak to sprawdzic, nie powiem ci bo pozyczylem ksiazke. grrrr....
odzyskam za jakis tydzien.
Jesli jestes niecierpliwy, to poszukaj adresu x costam ulu
kurcze nie pamietam. jest gdzies u mnie w bookmarkach (straszny
balagan, polecam przed wizyta u psychiatry:)))))))))

wesolych swiat :)