Jesli jestes SPECEM - czytaj...

Autor: Michal Malanowicz (pawel_at_waw.pdi.net)
Data: Sun 29 Dec 1996 - 16:23:51 MET

Pomocy!!!
M 3 HD'ki w tym 2 Caviary i jedno pytanie...Co oznacza litera podawana
przez
komputer po pojemnosci np: WD1600H <-- chodzi mi o ta ostatnia...Czy ma
to zwiazek z cachem??

Nastepne pytanko dotyczy plyty... Mam takowa, ale nie wiem jaka (?), no
i zlapala mnie chetka na upgrade bios'a...Moze ktos kojazy pudelko...
Biale, nad zielonym marmurem unosi sie plyta (4xPCI, 4xISA, AMI bios,
kwarc z narysowanym budzikiem i napisem DALLAS). Pod marmurem
wielki czarny napis 'Intel Pentium' i pod spodem 'procesor based
motherboard
with flexible design'...Jedyne oznaczenie plyty to:
P5I437P4/FMB
Dla ulatwienia podam, ze plyta ma 256kb cache'a Burst Pipeline... A teraz
goraca prosba... Powiedzcie mi prosze co to za chlam siedzi w moim kompie
i gdzie do tego mozna zdobyc bios!!! Please!!!!

--
Michal Malanowicz