Re: Odp: ocipus

Autor: Ania Radzienczak (pcplusch_at_medianet.com.pl)
Data: Sun 29 Dec 1996 - 23:02:50 MET

----------
> Od: Andrzej Karpinski <KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl>
> Do: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
> Temat: Re: Odp: ocipus
> Data: 29 grudnia 1996 21:23

miec.

> 1. ami bios

tylko w plytach sprzedawanych przez Optimusa. W
"prawdziwych" Marl jest MR-bios.

> 2. 2gi kanal ide jest fuj

Tylko z W95, ale niektore wersje OEM W95 rozpoznaja
prawidlowo chip i jest OK. Jesli nie - instaluje sie driver
z dyskietki. Ciekawy jestem, jak jest z OEM Optimusa?

> 3. przedziwna konstrukcja - inna niz inne plyty

ATX - standard wymyslony przez Intela.

> 4. sa na rynku znacznie szybsze i znacznie
nowoczesniejsze rozwiazania

Zgadzam sie.

> 5. jest w sumie dosc droga jak na mozliwosci

Tak

> 6. optimus kupuje niepelnowartosciowe partie, taniej

Jak zwykle optimus. Ale za to sprzedaje drozej.

> karpio

Janusz