Re: siec sie wali?

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Thu 26 Dec 1996 - 19:59:05 MET

 Romek> Moj serwer postawiony na SCO wymaga restartu raz na pare dni bo
 Romek> mu sie smieci robia. Coraz wolniej i wolniej obsluguje
 Romek> polaczenia WWW. To znaczy teksty podrzuca znosnie ale na grafike
 Romek> (na ogol dluzsze pliki) to juz trzeba czekac.

Bo nie używasz Linuxa :-)

Te które ja stawiałem w rozmaitych firmach mają uptime'y po 60 dni przy
całkiem przyzwoitej ilości roboty. Oczywiście należy je stawiać na
odpowiednim sprzęcie, inaczej żaden system nie będzie dobrze działał.

--J.