Problemy z USR Sportster 33.6 i 0202122

Autor: StaCH_at_tpnet.waw.pl
Data: Sat 28 Dec 1996 - 12:57:07 MET

On 1996-12-27 gpodgors said:

>modemami ale "dzwieki" rozna sie obecnie od tych przed powstaniem
>problemu. Mianowicie ostatnia czesc dzwiekow pojawiala sie 3 razy,
>co przedtem nie mialo miejsca (wystepowala tylko raz i nastepowalo

Na moje oko ostatnia faza negocjacji dotyczy protoko’u korekcji
i kompresji. Jak sie poprzednio laczyles z V.42bis czy MNP5?

>Ogolne) maksymalna szybkosc z 115200 na 9600 udalo mi sie polaczyc.
>Lecz predkosc 9600 jest nieprawdopodobnie wolna.

Zmieniles tylko szybkosc portu czy rowniez wymusiles nizsza szybkosc
polaczenia modem-modem? (Nie znam Windows). Przedtem dzialalo na 115200?

>Czy TP S.A. zmienila modemy na 9600. Czy drastycznie z dnia na dzien
>obnizyla sie jakosc polaczenia. Czy mam bledy w konfiguracji. Czy

TPSA moglo tak skonfigurowac modemy aby laczyly sie wylacznie w trybie
V.42bis i jesli modemy tego nie potrafia wynegocjowac to sie rozlaczaja.
Czasem na zlej linii zdarza mi sie zamiast wynegocjowania V.42bis
polaczenie w trybie MNP5.

>????. Jak mozna rozwiazac ten problem?

Sprawdzic czy to linia, po polaczeniu sie modemow wydajac modemowi
odpowiednie rozkazy aby podal parametry transmisji (znalezc w instrukcji
do modemu) jezeli linia reklamowac w TPSA. Jesli wplyw na zrywanie ma
zmiana szybkosci portu z 115200 do 9600 sprobowac z innymi szybkosciami
np.:19200 , 38400 i 57600. Mozliwe, ze cos na laczu modem komputer
"zacina sie" przy zbyt duzej szybkosci portu. Tutaj podejrzany jest
driver portow COM spod Windows i jego konfiguracja.
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

UNIPROJEKT Warszawa fax 48-22-673-11-67

`[1;34;46mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive