Re: przelaczanie miedzy serverami usenet

Autor: Bernard Malinowski (bernard_at_free.polbox.pl)
Data: Sat 28 Dec 1996 - 05:06:54 MET

>dziekuje za poswiecony mi czas, ale chyba sam przyznasz, ze to co
>proponujesz, pomijajac juz ze nie jest rozwiazaniem specjalnie
>finezyjnym, na dodatek wogole nie rozwiazuje mojego problemu. chodzi
>przeciez o obsluge tego samego usenet'u, jedynie servery mialyby sie
>zmieniac

Rozwiazanie faktycznie nie jest finezyjne, ale w twoim Free Agencie
chyba jedyne. Kup Forte Agenta, a bedziesz mogl zdefiniowac katalog,
podobnie jak w Internet News. Jednak w kazdym z powyzszych nie
otrzymasz *mieszanki firmowej* tych samych grup z roznych serverow.
Zreszta z mieszanki mozesz miec sieczke, czesto zadrza sie ze rozne
servery roznie indeksuja te same grupy, efektem krotnosci powtorzen
tych samych postingow i porozrzucane drzewka :-(. Czyli nie ma to
sensu.

Pozdrowienia

Bernard