Re: prosba o wpis

Autor: Mariusz Studzinski (Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 27 Dec 1996 - 23:23:33 MET

On Fri, 27 Dec 1996 16:36:31 -0400, DYREKTOR LISTY
<DYREKTOR_at_LISTA.PC.PL> wrote:

>Niniejszym wpisuje towarzysza na liste.
>O oplacie za prenumerate zostanie towarzysz poinformowany w terminie
>pozniejszym.
>DYREKTOR

A co z legitymacja czlonkowska??? Bez legitymacji to ja sie nie bawie
:(((. A czy zarzad listy bedzie refundowal wczasy i ewentualne wydatki
na sprzet komputerowy ?

Mariusz Studzinski
e-mail: Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl
If the above is down: Cecil_at_free.polbox.pl