free.polbox.pl

Autor: Rafal Neska (rneska_at_sgh.waw.pl)
Data: Wed 25 Dec 1996 - 18:52:59 MET

Mowi sie darowanemu koniowi nie zaglada sie ...

Prosze wiec nie brac moich slow za psioczenie na serwis
free.polbox.pl.
Pragne by wszyscy uwazali na podawane przez siebie "nazwe
uzytkownika". Ja podalem "rafal" i jakiez bylo moje zdziwienie gdy
nastepnym razem sprawdzalem poczte i znalazlem poczte nie od siebie i
nie do siebie :-)))
Chyba jeszcze maja klopociki ze swoim programem , ktory zezwolil dwom
osobom miec takie samo userid .
Proponuje wiec zakladanie kont troche bardziej wyszukanych (mam na
mysli "nazwe uzytkownika")
Ja zalozylem sobie drugie :-))

rafneska_at_free.polbox.pl

a propo takich adresow ( idea nie nowa ) to zerknijcie takze na:
www.hotmail.com opat_at_hotmail.com
www.geocities.com rafalneska_at_geocities.com

Nie wiem czy wiecie ale podobno firmie Polbox koszty juz sie zwrocily
(reklama Microsoft <--znowu :( )

-
Rafal Neska
rneska_at_sgh.waw.pl ; http://akson.sgh.waw.pl/~rneska/ ; irc:opat