Jaki modem?

Autor: Szymon Bąkowski (szymek_at_ki.onet.pl)
Data: Wed 25 Dec 1996 - 15:33:13 MET

Mam troszki kasy a juz mi sie znudzil (zwolnil) moj Ico Telejet 1440.
Wsumie fajna bestia, dobrze trzyma polaczenia, ale juz za wolna. Zoltrix
reklamuje swoje modemy po atrakcyjnych cenach. Zwlaszcza 33600. Czy to sie
w ogole oplaca kupic. A moze oddac ostatnie pieniadze, sprzedac siebie i
kupic sportstera USR`a (tylko wew czy zew). Jak by ktos cos wiedzial :) A
moze ktos ma Zoltrixa 33600?

Szymek_at_ki.onet.pl
szymek_at_free.polbox.pl - ten jest dla mnie wygodniejszy, bo szybszy!!! i nie
zrywa mi tu w Kielcach polaczen z serwerem (nie wszystko zloto co sie
swieci>optim....:)