Re: Problem: Win95 + ESS 1868 PnP

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Wed 25 Dec 1996 - 17:55:37 MET

Wyraznie zmeczony Grego napisal:

>czyli o ile dobrze zrozumialem:
>sterownikow nie ma ale drivery sa ...

  Grego, znowu jestes przemeczony mixowaniem drinkow. :-)
  "sterownikow nie ma" oznacza, ze na dysku instalacyjnym W95 nie ma
  "drivery do tej karty" oznacza, sterowniki z dyskietki dostarczanej
  razem z karta przez producenta.

>w zwiazku z tym pytanie czym wlasciwie roznia
>sie drivery od sterownikow?

  Jezykiem

>Grego
POzdrowienia, mam nadzieje, ze nie bierzesz do siebie :-)
  Jak tam poszla robota (no wiesz ta tajna z symulatorem tej rzeczy na R)

R.