Re: Netscape 4.0

Autor: Tomek Stankiewicz (venglin_at_hektor.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 24 Dec 1996 - 15:29:31 MET

s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl (Marek Oberman) wrote:

>Czy ktos, kto meczy juz nowego Netscape`a 4.0, moglby mi
>powiedziec czy u niego tez podkreslenia pod linkami sa jakos
>dziwnie i bez sensu wydluzone daleko poza zasieg tzn. po </A>.

Jak go sciagnalem i odpalilem, to bylem w szoku. Po pierwsze to nie
wiedzialem, czy sciagnalem IE, czy Netscape :-) Modlilem sie, zeby NN
nie zblizyl sie w wygladzie do IE, ale.... Po drugie te linki! Narazie
zwalam, na to, ze to pierwsza wersja i moze to poprawia.

Prosze, niech ktos sie wypowie jeszcze, co poza wygladem przemawia na
korzysc Navigatora 4.0. Czy jest roznica w szybkosci? Ja mysle, ze
moze minimalna,

Wesolych Swiart!

Tomek Stankiewicz, Polska, Lublin, Biernata 27
http://hektor.umcs.lublin.pl/~venglin/tom/index.htm