Re: Dial-up, czy Trumpet?

Autor: Eugeniusz Burzyk (eb_at_aristo.pb.bielsko.pl)
Data: Mon 23 Dec 1996 - 23:01:04 MET

Tomek Stankiewicz wrote:

> Mam pewien dylemat. Uzywam internetu miedzy innymi przez modem pod W95
> i robie to przez Trumpet Winsock 3.0 C. Nie wiem, czy nie lepiej jest
> korzystac z Dial-upa. Prosze o opinie uzytkownikow i porownanie zalte
> i wad tych obu polaczen. Jezeli ktos laczys sie jeszcze inaczej za
> pomoca modemu to takze prosze o odzew.

> Tomek Stankiewicz, Polska, Lublin, Biernata 27
> http://hektor.umcs.lublin.pl/~venglin/tom/index.htm
Na poczatku uzywalem Trampet Winsock, ale mialem problemy m.in. z
rozlaczeniem i wybieraniem powtornego polaczenia (trzeba bylo chwilę
odczekac przed ponownym polaczeniem). Konfiguracja, moim zdaniem, dla
przecietnego uzytkownika rowniez byla skomplikowana.
Obecnie uzywam tylko Dial-Up z Windows 95. Jest bardzo prosty w
konfiguracji i obsludze, a przede wszystkim niezawodny. Bardzo sprawnie
dzialaja w nim skrypty. Nie widze zadnych słabych punktów Dial-UP z
Windows 95.

--
Eugeniusz Burzyk
mailto:eb_at_aristo.pb.bielsko.pl