Re: CALY TEN SYF

Autor: Michal Tyrala (kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 23 Dec 1996 - 12:07:16 MET

macias_at_phys.uni.torun.pl (Maciej Pilichowski) wrote:

> Hej,

Hej!

> Ludzie, czytam i oczom nie wierze. Od jakiegos czasu pecet jest doslownie
> zalewany masa smieci. A to jakies radio, a to jakas nowa lista, przeprosiny
> do pomylki, filozofia na temat /wpisac dowolny/. Coraz mniej tu spraw
> zwiazanych z komputerami.
> IMHO lista przeradza sie w totalny smietnik. Czy nie czas bylby
> przedefiniowac formule listy /w koncu sa juz i unix, i os2, i winxx/ i
> postanowic, ze kazdy nieuzasadniony mail bedzie wysylany z powrotem do
> nadawcy.

Hmmm... A moze wzorem OSow zalozymy grupe typowo sprzetowa
pl.comp.sys.ibmpc albo pl.comp.sys.x86?
Ta druga nazwa bardziej mi sie podoba - nie kazdy 95er wie co to jest
x86 ;-)))

A z odsylaniem listow - tak chyba trzeba bedzie robic. Naklepiej z
uwaga, jaka dodawal ZNIK: to pytanie powinno byc zadane grupie xx.xxx

[...]
> Czy ktos ma podobne odczucia do moich?

Ja. I pewnie nie tylko ja :(

Wesolych Swiat,