Re: CALY TEN SYF

Autor: Adam E. Patkowski (sc_at_iarrisc.iar.wat.waw.pl)
Data: Sun 22 Dec 1996 - 21:55:58 MET

On 22 Dec 96 at 13:25, Maciej Pilichowski wrote:

> Hej,
>
> Ludzie, czytam i oczom nie wierze. Od jakiegos czasu pecet jest doslownie
> zalewany masa smieci. A to jakies radio, a to jakas nowa lista, przeprosiny
[...]
> Przychodze codziennie na siec i glowa mnie boli jak widze, jaka rotacja
> listow sie zrobila. Zwlaszcza, ze coraz wiecej jest nowych matolow, ktorzy
[...]
> Czy ktos ma podobne odczucia do moich?

  Ja. Ale nic sie nie da zrobic. Mozna tylko przypominac i prosic
  wszystkich, zeby przed swoim pierwszym mailem na TEJ liscie (bo
  przenosza sie tu nawyki z dziennikarza czy innych soc) poczekac
  ze dwa miesiace tylko czytajac...

                      Pozdrowienia, ADam

PS.
Wiesz, odczucia nie sa takie jednoznaczne: ja np. impresje pewnych
autorow czytam z przyjemnoscia a innych znowu mam killfile... Inna
rzecz, ze tych pierwszych mozna policzyc na palcach jednej reki
zasluzonego pracownika tartaku...