Re: Scrypt

Autor: Maciek Sonik (poczta_at_sonik.com.pl)
Data: Sun 22 Dec 1996 - 01:33:00 MET

Irek <Mohamed_at_intertele.pl> napisał(a) w artykule
<01bbef4c$eb6d9180$17baccc2_at_inter.intertele.pl.intertele.pl>...
> Czesc.
> Czy ktos wie, jak mozna utworzyc scrypt dla Dial-Up Networking for
WIN'95 ?
> Podobno odpowiedni program jest na instalkach do WIN'95, ale ja go
nie moge
> namierzyc na swoich (32,7 MB).

Jezeli masz Win95 na CD to w katalogu d:\admin jest katalog, ktory
nie pamietam jak sie nazywa, ale cos z siecia (???). W tym katalogu
jest narzedzie zwane Dial-Up Scripting Tool. Musisz go zainstalowac z
Panel Sterowania/Dodaj Usun programy i PRzegladaj... Przez Przegladaj
dojdziesz do tego katalogu i klikniesz na jednyny pojawiajacy sie tam
plik z rozszerzeniem *.inf. (wszystko pisze z pamieci (mojej RAM) -
wiec moga byc bledy w szczegolach, ale jak pogrzebiesz to tam
znajdziesz). Klikniesz wiec na ten plik i pojawi sie zapytanie o to,
ktore skladniki instalowac. Tu juz nie bedzie problemu - bo jest
jeden...

Pozniej uruchomisz z Menu start/ programy / akcesoria - D-Up
Scripting Tool i dasz przegladaj. Wybierzesz dowolny skrypt i przez
"edycja" zmienisz go na nastepujacy :

;
; Skrypt do automatycznego logowania do Serwera TelePSA
; (c) by Maciek Sonik http://www.sonik.com.pl
;
proc main
   waitfor "sername"
   transmit "ppp^M"
   delay 1
   waitfor "assword"
   transmit "ppp^M"
   waitfor "IP"
endproc

I to powinno ruszyc (jeszcze tylko ZASTOSUJ).

Jak nie dasz sobie z tym rady to sprawdze dokladnie i opisze krok po
kroku.

A - jezeli nie masz Win95 na CD to ... to nie wiem :-)

POZDROWIENIA

WES SWI I SZC NY !!! *<:0

Maciek Sonik
Sonik & Sonik SC http://www.sonik.com.pl