Re: Zoom V34I - zrywa polaczenia

Autor: Rafal Neska (rneska_at_sgh.waw.pl)
Data: Sat 21 Dec 1996 - 23:45:52 MET

Zbigniew Zych <zych_at_onet.pl> wrote:

>Mam w domu Zoom 14400 wewnetrzny oraz USR Sportster 33.600...
>USR'a kupiłem właśnie dlatego że Zoom zrywał połączenia.
>Po 5, czasem 12 minutach. Rekord: ok 30 minut.

>Teraz leży na półce... Ma homologacje, więc jak mi kto z TPSA przyjdzie
>sprawdzić "instalacje", to im Zooma pokażę...

>Ale używam USRa.....

>Zbigniew Zych
>--
>Optimus SA Oddział Kraków, administrator sieci, http://onet.pl/~zych/

No i znowu glupia dyskusja zaraz sie zrobi. Ja mysle ze takie uwagi
nie sa potrzebne.
A to dlatego ,ze nie wina tu modemu a czegos innego.
Ja mam Zooma 14.400 i jest swietny =tani (3 krotnie od USR) i NIGDY mi
jeszcze nie zerwal polaczenia. :-).

-
Rafal Neska
rneska_at_sgh.waw.pl ; http://akson.sgh.waw.pl/~rneska/ ; irc:opat