Re: ATI a S3

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sat 21 Dec 1996 - 13:42:59 MET

On Sat, 21 Dec 1996 12:11:35 +0100, Marek Rycharski wrote:

> Mam takie lamerskie pytanie. Nie znam sie zupelnie na kartach
>grafiki, a zamierzam jakas kupic. Nie zajmuje sie grafika, nie musza byc
>szybkie itp. Widzialem podobne cenowo oferty kart:
> S3 86C864 Trio 64
> ATI Mach 32 (2 MB)
>Nie mam pojecia ktora wybrac i dlaczego...

ja tez zaden orzel w sprawie grafiki nie jestem,
ale jakies tam zdanie sobie czlowiek wyrabia z czasem...
Jestes pewny ze to byl Mach32 ? Ja juz ich dawno w sprzedazy
nie widzialem. Jesli byl to Mach64 (a bardzo stanialy te karty
ostatnio) to idz w nia jak w dym (jesli chodzi o wybor miedzy
nia a S3Trio)

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi