Radio Polskie na Swiecie czyli Polska Strona Real Audio

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sat 21 Dec 1996 - 06:41:52 MET

Jesli Cie to nie interesuje i nie dotyczy to przepraszam za zasmiecenie
Twojej listy.
Nie zalezy mi na sprzedaniu czegokolwiek, wiem natomiast ze sa ludzie
ktorzy nie moga sluchac radia po polsku tam gdzie sa i dla nich Real Audio
to jedyna szansa na kontakt z polskim radiem i ... polskoscia.
Zanim napiszesz ostra odpowiedz pomysl o tych dla ktorych ta informacja
jest bardzo bardzo wazna.
Dziekuje za zrozumienie i za Twoj czas.
Nyce_guy_at_irc.pl

Real Audio to darmowa technologia pozwalajaca na przesylanie sygnalu audio
poprzez Internet w czasie rzeczywistym czyli tak jak sie to dziejo poprzez
fale eteru, czyli radio.
Mozna sluchac wszedzie tam gdzie jest Internet czyli wszedzie tam gdzie
jest linia telefoniczna albo telefon komorkowy.
Wystarczy komputer z karta muzyczna badz jej odpowiednikiem i Siec.
Oprogramowanie jest za darmo od firmy Progressive Networks Inc.

Jest juz mnostwo materialu ogolnie dostepnego na Sieci, jest mnostwo
specjalistycznego w tym i etnicznego, polskiego.
Zapraszam do odwiedzenia mojej strony wszystkich tych ktorzy chca sluchac
radia po polsku a nie bardzo maja mozliwosc Tam gdzie sa i tych ktorych
interesuja nowe technologie i tworzace sie wlasnie Internetowe Radio bez
granic, cenzury i reklam.....

Zapraszam na moja strone i prosze o uwagi......

Radio poprzez Net? Patrz http://www.superlink.net/~sduchnow/raindex.html