Re: Netykieta i inne bzdury [bylo: Przesiadac sie?]

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Fri 20 Dec 1996 - 22:21:12 MET

mike_s_at_lodz.pdi.net (Mike ) wrote:

>Czesc Gregorio,
>Masz zupelna racje, ale dodam jeszcze ze tak samo ( a moze bardziej)
>jest meczace czytanie maili z polskimi znakami. Nie bede tu przytaczal
>przykladow poniewaz piszesz na listy o niebo dluzej niz ja i na pewno
>wiesz jak to wyglada.

Grego wie, jak to wyglada i nie protestuje, poniewaz uzywanie
polskich liter na 'pececie' zostalo zaaprobowane w glosowaniu
czytelnikow listy. Poczytaj sobie archiwum. A jezeli z 'ogonkami'
masz problemy techniczne a nie 'ideologiczne', to Polska Strone
Ogonkowa http://www.agh.edu.pl/ogonki

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl