SuperVoice 2.0 (Cirrus chipset)

Autor: Marcin Wojtalik (wojtal_at_mvii.uni.lodz.pl)
Data: Fri 20 Dec 1996 - 18:27:07 MET

Czesc !

Dostalem ten program razem z modemem (Logicode) i z powodzeniem robil
za automatyczna sekretarke. Do czasu - Musze wykonac reinstalacje tego
programu a nie mam kopii dyskietek instalacyjnych (reklamowalem modem
i dostalem nowy z innym programem: QuickLink Message Center, ktory
jednak wyklada sie pod g95 i jest bezuzyteczny). SuperVoice nie odpala
sie (po prostu, bez zadnych komunikatow, odzyskanie z backupu nie
pomaga) - nie moge dostac sie do mojego numeru seryjnego. Bede
wdzieczny za pomoc w postaci:

* kopii pliku fax.ini z katalogu windozy, i plikow *.ini z katalogu SV
* sugestii dot. naprawienia zainstalowanego supervoice'a
* sugestii dot. wykladania sie Quicklink'a (przy samplowaniu/odtwarz.)
* kopii dyskietek instalacyjnych (szt. 2) (Uwaga: modemy LOGICODE
zdarzaja sie wersji z chipsetem ROCKWELL'a (btw: duzo gorsze) i
Supervoice do nich jest w wersjii Rockwell (napis na dysku inst.)
Ja mam chipset Cirrus Logic (Logicode 1414HV).
* namiarow na ten program w internecie :) (moze byc wersja pro :)

Pozdrowienia,

--
\   | Marcin Wojtalik  - 'VV()JT/\L' | http://imul-sco.uni.lodz.pl/~vmw1 |
 \/ | mailto:wojtal_at_mvii.uni.lodz.pl |         Precz z rzeczywistoscia ! |