Odp: Mam dosc wymiany procesorow !

Autor: Zbigniew Zieliński (zbylu_at_complex.com.pl)
Data: Fri 20 Dec 1996 - 17:55:15 MET

> Od: Marcin Miedziejko <cody_at_phys.amu.edu.pl>
> Do: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
> Temat: Mam dosc wymiany procesorow !
> Data: 20 grudnia 1996 14:31
>
> Niedawno sie "zgrzalem" na C&C RED ALERT. Po przeczytaniu instrukcji
> okazalo sie ze w wersji pod G95 P120 Recommended. Oczywiscie ta wersja
> jest o niebo lepsza od Dosowej. Mam takie pytanie ile razy do roku mam
> zmieniac procesor ? Zeby miec spokoj musialbym kupowac the best w momencie
> zakupu, a to oscyluje w okolicach 15 baniek. Jestem troche sfrustowany bo
> [...]

Tak, prawda jak "za duzo" :) dzieje sie na ekranie - gra straaasznie
spowalnia... Coz, czasem (czyt. coraz czesciej) i najnowszy proc.
nie nadaza za wymaganiem softu... Zobaczymy jakie procki,
pamieci i plyty beda standardem za rok :)))
Pozdrowienia ! - Swiateczne !!!
Zbigniew Zieliński
e-mail: zbylu_at_complex.com.pl
http://www.complex.com.pl/~zbylu