Re: Trident 9440- pytanie o jakosc

Autor: Przemyslaw Raczek (przemek_at_radio.com.pl)
Data: Fri 20 Dec 1996 - 11:30:46 MET

Wojciech Galazka wrote:

> Czy bledne jest mniemanie, ze Tridenty to badziewie,
> ktorego nalezy unikac ?

Mam karte TGUI9440 a przedtem TVGA9000.
Nie powiem zlego slowa na Tridenty, Czego nie moge powiedziec o
malezyjskich gniotach zrobionych na S3 czy innym g. GD54xx
Tridenty nie sa moze najszybsze ale jak chcesz miec szybko to kup
Matroxa albo Else.
Sa za to (T) najbardziej stabilne z kart jakie znam - no moze poza
Herculesem ;-)
A przy tym we wskazniku cena/mozliwosci jest nie do pokonania.
Nigdy nie widzialem zeby na ekranie pojawialy sie smiecie co jest
na porzadku dziennym w innych kartach.
Sa jeszcze jakies nowsze modele TGUI ale nie mialem ich w reku to nie
bede sie wypowiadal.
Decyzja nalezy do ciebie.

--
Przemyslaw Raczek