Re: PS/2 czy serial

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Fri 20 Dec 1996 - 09:19:25 MET

Radoslaw Poplawski napisal (-a) :

> ^^^^^^^^
> Ten cudzyslow oznacza, ze sie nie zgadzasz? Bo ja akurat sadze, ze to
> bardzo dobre posuniecie. MSZ podlaczanie myszy do Com'ow to -
> delikatnie mowiac - pomylka.

Sam patent ATX jest OK ale z realizacja jest dosc kiepsko bo po pierwsze na
naszym rynku brak sensownych obudow ATX (sa to drogie), brak tanich i stosunkowo
dobrych klawiatur i myszy ze zlaczem PS/2 (tylko prosze mi nie mowic o
przejsciowkach). Ja do zestawow na ATXie daje myszy Logitecha albo MS
(drozsza od zwyklej o 2-4 razy) i klawiature Digitala (drozsza od zwyklej
2-3 razy). Obudowa jest drozsza nawet o kilkadziesiat dolarow.

Piotrek