Re: Przesiadac sie?

Autor: Dariusz Kotowicz (Darek_at_hermes.cpu-zeto.com.pl)
Data: Fri 20 Dec 1996 - 07:56:13 MET

> chyba nie zwrociles uwagi na moja domene.
> ja WIEM czego sie tu uzywa.
> Gregorio Kus Grego_at_RMnet.it Grego_at_cyberspace.org

Tak sie zrobiles zajadly w swoim krytykowaniu,ze nie czytasz juz dokladnie postingow.Zwroc jeszcze raz uwage na caly charakter mojego,co w nim chcialem przekazac w nawiazaniu do calej dyskusji.

Na domene zwrocilem uwage ale nie musisz sie tym tak chwalic.
A przede wszystkim nie mow ze tylko TY WIESZ wszystko i o wszystkim,bo to juz nie te czasy i my z domenami gdzie jest pl tez duzo wiemy.

By uprzedzic twoja totalna krytyke wiedz,ze tez nie jestem totalnym zwolennikiem G95 i MS.Ale tak jak masa tzw zwyklych uzytkownikow bez przygotowania informatycznego doceniam ich pewne zalety na poczatek.A propos,czemu nie przekonales tego lekarza do innego systemu tylko instalowales mu G95 ????

 PS. W nawiazaniu do wszystkiego poprzedniego ja tobie vice versa moge polecic,bys zmienil to cos czym czytasz maile.Dla czego ma byc tylko w jedna,jedynie sluszna strone ? To juz kiedys przerabialismy,a chwaliles sie,ze z tym systemem /komuna ,nie MS /poradziles sobie.

Pozdrawiam juz swiatecznie,

Darek.