Re: PS/2 czy serial

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Thu 19 Dec 1996 - 20:19:44 MET

Romuald Zylla, T.Uni. of Lódz, PL napisal (-a) :

> ..
>
> Acha, ma juz tak z dziesiec lat o ile mnie Alzheimer nie myli.
To zlacze ma dokladnie tyle ile maja pierwsze komputery IBMa z rodziny PS/2
a to bylo dosc dawno (moze wlasnie nawet 10 lat temu)
> Ale moze masz racje - jest mniejsza wtyczka - to moze sie przyjac
> w notebookach.
No zlacza PS/2 to miedzy innymi "zalety" nowego standardu ATX; zarowno mysz
jak i klawiatura maja gniazda tego typu, oczywiscie oprocz tego sa jeszcze
dwa RSy i jeden LPet. Co do przerwan to mysz na PS/2 zabiera 12 przerwanko
co w pewnych konfiguracjach moze wygenerowac problem.

Piotrek