Re: Przesiadac sie?

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_mail.geocities.com)
Data: Thu 19 Dec 1996 - 14:53:09 MET

Mam nadzieje, ze teraz juz bedzie w 8bit, a nie w base64...

18 Dec 1996 22:43:31 GMT, "Bart Strozek" <strozek_at_alpha.im.pw.edu.pl>
napisał(a):

>[ciach]

>Nie koniecznie, na stronach dla IE zostaną (to znaczy tam, gdzie tekst jest w Iso-8859-2,
>a ALT na przyciskach w Win-1250). Ale to chyba zaden argument przeciw ;-)

Recznie zlamalem dluga linijke (ok. 100znakow). Kto prowadzi Zlota
Ksiege Cytatow??? :)

>Hmm, jakoś nie zauważyłem...

Idz na pl.comp.javascript. Osobiscie tez tego doswiadczylem.

>Z checia sam zobacze, moze adres takiej strony, ktowa wyklada IE?

Napisz do Pawla Wimmera. On tak napisal w swoim kursie. Jesli P.W.
napisal cos zlego o IE - to po porstu musi byc prawda.

Ostatnio jednak do sprawdzenia swoich stron uzywam IE - i czuje sie
jak typowy programista: 10% pisanie, 90% poprawianie moich "bledow" na
stronie.

>To teraz ja:
>IE oprócz tego, że ma poską wersję z helpem w jezyku ojczystym, to dla zarejestrowanych uzytkownikow win95 ma dodatkowa atrakcje: KAZDY zarejestrowany uzytkownik win95 w razie jakichkolwiek problemow z IE moze zadzwonic do pomocy technicznej M$ i domagac sie pomocy. Inna sprawa, ze jakosc tej pomocy czesto gesto nie jest najlepsza :(

A ja zalecam ustawienie wlasciwego lamania linijki. Pomoc M$ moze
okazac sie nieodzowna ;>

PS. Czy pomoc usunela problem polskich liter na przyciskach? Dodam
jeszcze, ze w bookmarkach nie ma polskich liter.

Aha, osobiscie potrafie wysypac IE za pomoca dwoch ALIGN i jednego
CENTER - chwilowo nie potrzeba mi az Javascriptu. :>

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)