Re: Przerwany transfer !

Autor: Mirek Nowakowski (mirnow_at_infoservice.com.pl)
Data: Wed 18 Dec 1996 - 16:01:21 MET

From: Radoslaw Poplawski <radekp_at_mail.geocities.com>
To: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
Subject: Re: Przerwany transfer !
Date: 18 grudnia 1996 15:29

[CIACH - dyskusja na temat]

Panowie! Moze uzgodnicie zeznania. Mozna czy nie? Czy ktos sprobowal
juz tego "organo-leptycznie"?

Organoleptycznie to ciagnalem za pomoca ncftp plik z jednego miejsca (przez
Internet). Transmisje mi przerwalo. Polaczylem sie ponownie, zeby dokonczyc
transfer. Serwer mi zameldowal, ze nie potrafi wznowic. Coz, mialem pecha.
Nie wszystkie serwery ftp potrafia wznowic transmisje. Ale -- mysle sobie
-- moze sproboje z innym serwerem, na ktorym tez byl zasysany przeze mnie
plik. No to sie polaczylem i dociagnalem reszte z tego drugiego.

Reasumujac: mozna wznowic przerwany transfer pod warunkiem, ze
oprogramowanie z obu stron (od uzytkownika i ze strony serwera) to potrafi.

OSciski!
Mirek Nowakowski