Re: (Fwd) FW: VIRUSES!

Autor: Michal Sobkowski (msob_at_ibch.poznan.pl)
Data: Wed 18 Dec 1996 - 08:35:49 MET

Grzegorz Paszka wrote:

> [ciach ciach ciach]
>
> Moim skromnym zdaniem , nieszczesciem sa ludzie, ktorzy nadal rozsylaja
> po sieci takie listy. Tlumaczenia, ze to sa bzdury trafiaja w proznie.

Bzdury, za przeproszeniem, pleciesz! W żadną próżnię tłumaczenia nie
trafiają. Osoby, które zostały objaśnione już więcej takich "ostrzeżeń"
nie piszą. Tak się jednak składa, że do sieci trafiają wciąż nowi
ludzie, którzy są bardzo przejęci, gdy dostają wiadomość o "nowym
wirusie", więc dzielą się nią z wszystkimi (sam tak kiedyś zrobiłem :-)
). Nie ma więc co pluć na nieszczęsnych newbiesów - przecież robią to w
dobrej wierze!

> Coz, trzeba sie pogodzic z VIRUS ALERT i MAKE MONEY EASY .
No chyba trzeba!

Pozdrawiam,
Michał

--
          Michał Sobkowski   mailto:msob_at_ibch.poznan.pl