Re: DAC zarejestrowany?

Autor: Maciej Eckstein (sherlock_at_it.com.pl)
Data: Tue 17 Dec 1996 - 19:14:02 MET

Jacek Osiecki wrote:

> Nie rozumiem pytania... zreszta niewazne - nie mam takowej - uzywalem
> tylko SHAREWARE... ale zauwazylem dziwne przeskoki, mniej wiecej w > polowie grabowanego utworu...

sprawa jest prosta !
nie moge ustawic zgrania calego cd do plikow i pojsc na prowac bo po
kazdej sciezce musze nacisnac enter i usunac bzdurna ramke ze naprawde
zarejestruje ten soft. zastanawiam sie czy zarejestrowana wersja nie ma
w tym miescu innej glupiej ramki bo teraz pogram mnie zmusz do
podchodzenia do komputera co jakis kwadrans .

co do przeskokow to jak sie nie ma scsi to dla ide dac i tak jest
najleprzy, u mnie tez dostawal czkawki ale wlaczylem wszystkie sposoby
synchronizacji i swiekrzylem bufor zakladki przy czytaniu (overlap)
do 6 i pomoglo teraz jest krystalicznie czysto!

poz sherlock