Re: DISCLAND ?!?

Autor: Balthasar (balth_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Tue 17 Dec 1996 - 18:48:53 MET

> Służę uprzejmie:
> PHU "DISKLAND" s.c.
> Andrzej Gera i S-ka
> 00-716 W-wa ul. Bartycka 20
> Biuro handlowe: ul. Klaudyny 18a
> Telefonu nie podają, bo po co, jeszcze by poirytowany klient wydzwaniał.
> Miesiąc temu sprzedali mi walnięte pamięci, ale jak poszedłem z
> reklamacją, to mi wymienili od ręki o nic się nie pytając.

Emil, popelniles drobny blad: gdy wszedles do budynku na Bartyckiej
skreciles w PRAWO. Nalezalo skrecic w LEWO do firmy SIMTECH i tamze
zakupic pamieci - szczerze mowiac ostatnio kupuje pamieci tylko u nich
i nie zaluje. Jezeli mialem jakis problem (np.: pamieci do plyty Pentium
na VLbus) to bezproblemowo dostawalem inne. Poza tym SIMTECH ma
pamieci ROZNE (nawet bardzo rozne) - w sensie typu, rzecz jasna.

Trzym sie...

--
					Balthasar
					balth_at_ikp.atm.com.pl