Re: ODP: Jaki kupie komputer do internetu?

Autor: Michal Tyrala (kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 17 Dec 1996 - 17:24:14 MET

Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote:

> rzeczywiscie nie to samo,
> tyle ze "w temacie interenetowania" SX = DX

Tak, wiem, ale... Tak juz jakos jest, ze te szybsze 486 sa DXx.
;-)

> chyba ze Twoja netszkapa uzywa zmiennego przecinka
> (bo moja nie)

Czy uzywa - nie wiem (pewnie przy .jpg by to szkapie troche pomoglo),
ale i tak wiekszosc tego, co Nasza Szkapa ma do obrabiania zmiennego
przecinka nie wymaga. Tak, ze masz racje, w temacie internetowania
SX = DX, zwlaszcza, ze internet to nie tylko www.

> Grego

Wesolych Swiat,

--