Re: Instalowanie Merlina

Autor: /Lukasz /Zeligowski (c55670lz_at_cs-boglab.eti.pg.gda.pl)
Data: Tue 17 Dec 1996 - 14:36:50 MET

On Thu, 12 Dec 1996, Artur Bartnicki wrote:

> [...]
[...]
> Z tego, co pamiętam instalację Warpa 3.0, to chyba z czegoś takiego po
> prostu
> się instaluje, powinien to po zbootowaniu z tych 3 dyskietek sam wykryć.
> Wystarczy, żeby OS2IMAGE był w głównym katalogu jakiegoś dostępnego
> dysku.
>
> Jak nie działa, to napisz, spytam żony :-))) Ona to ma przećwiczone na
> Merlinie do upojenia.

Dzieki, ale nie dziala.
Rozwiazanie okazalo sie nader proste!
Na dyskietce przedostatniej (Merlin ma trzy dyskietki startowe, a nie dwie
jak 3.0) - czyli drugiej lub pierwszej (zalezy jak liczymy INSTALLATION
DISK) zmienic trzeba config.sys. W wersji dyskietkowej nie ma
zainstalowanego CD-ROM i ustawiona jest instalacja z dyskietek - czyli
drive 'a'. Sprowadza sie to do dopisania na koncu:
SET CDROMINST=1
SET SOURCEPATCH='tu cd-rom drive':\OS2IMAGE
IFS=CDFS.IFS
basedev=
device=

i przykro mi to powiedziec, ale nie pamietam jakie to byly pliki dla
basedev i device. Tak mniejwiecej to jeden byl w stylu os2cdrom. i jakies
rozszezenie, drugiego nie pamietam, ale tez dotyczyl cD-ROM'u.
Rozszezenie chyba fmt i dmd, ale nie jestem pewien - mowie z pamieci, a
zrobilem to 2-3 dni temu.

I to wszystko.

Acha - po tych meczarniach jestem zachwycony calym systemem - ups znowu
rozpetalem wojne? :)

Hej.
Lukasz Zeligowski.