Re: Klopoty z CD-ROM

Autor: Janusz Radzienczak (pcplusch_at_medianet.com.pl)
Data: Mon 16 Dec 1996 - 02:01:18 MET

> Mam problem.
> Na poczatku wszystko bylo w porzadku,ale po pewnym czasie
komputer przestal
> widziec karte dzwiekowa i CD-ROM-a.Probowalem w W95
zainstalowac drivery
> karty dzwiekowej lecz nie pomaga(W95 wyswietla na nich
wykrzyknik).
> Nie wiem czy te informacje wystarcza ale za wszystkie
rady z gory dziekuje.
> A w ogole to W95 jest do d... dzisiaj sam siebie
zniszczyl na moim dysk.

> --

Nieweglowski Jaroslaw

Te informacje wystarcza, zeby stwierdzic, ze nie dziala
karta dzwiekowa i CD. Jezeli w menadzerze urzadzen panela
sterowania wyswietla ci wykrzyknik, musisz sprawdzic z
jakim urzadzeniem wystepuje konflikt i zmienic ustawienia
karty, lub tego urzadzenia (prawdopodobnie LPT). Czy W95
pokazuje ci ze masz CD-ROM?. Jezeli nie, usun w menadzerze
urzadzen kontrolery dysku, zrestartuj Windows i pozwol im
na nowo odnalezs sprzet. A moze po prostu CD szlag trafil,
albo jezeli masz go podlaczonego na drugi kanal wylaczyles
go w setup-ie? Jest jeszcze pare mozliwych przyczyn np.
wysuniecie sie kabelka.

Janusz