Re: Dziwne zachowanie DN 1.42

Autor: Daniel Gontarek (DGout_at_ii.uni.wroc.pl)
Data: Mon 16 Dec 1996 - 14:35:22 MET

wit wrote:
> Oj ludzie, ludzie... To _chyba_ nie jest problem Dos Navigatora.
> Dlaczego pisze _chyba_ ? Bo nie jestem pewien czy to byla dla makefile od
> Watcoma ale chyba tak.
[...[
> Wit

        Jak to od Watcoma, no przeciez napisalem ze GNU! Zrobilem tak jak ktos
poradzil - czyli zmienilem w opcjach edytora znak konca linii z CR+LR na
CR i pomoglo (dzieki !!!), ale za to jak ogladam taki plik pod NC5 to
plik jest napisany w jednej linii i zamiast zlamania linii sa NUTKI !!!

          Daniel Gontarek
Uniwersyter Wroclawski - informatyka
e-mail: DGout_at_ii.uni.wroc.pl