Re: MicroStation - czy ktos uzywal?

Autor: Krzysztof z00mbie Trzaskulski (z00mbie_at_cc.uni.torun.pl)
Data: Mon 16 Dec 1996 - 12:47:27 MET

"Michal R. Hoffmann" <misiek_at_uoo.univ.szczecin.pl> wrote:
>Ostatnio w CHIPie ukazalo sie ogloszenie o MicroStation (chyba nie
>przekrecilem nazwy) edukacyjnej wersji w przystepnej cenie. Wyglada
>to sadzac z reklamy na program CADowy. W zwiazku z tym mam pytanie,
>czy ktos moze z tym pracowal, czy jest on popularny i czy warto go
>kupic (chodzi o mojego brachola, ktory wybiera sie na politechnike
>i interesuje go program typu CAD). Jakies sugestie?

Uzywam MicroStation od 3 lat. Popularnosc jego jest mniejsza
(niestety) od AutoCad'a , gdyz ten ostatni rozprowadzany byl
poczatkowo "kanalami pirackimi". Z wlasnych doswiadczen
wiem iz MicroStation jest o niebo lepsze w obsludze. O popu-
larnosc mysle nie ma co sie bac, gdyz ona ciagle rosnie, a
MicroStation ma import i export najpopularniejszych formatow
Cad'owskich. Do tego "wbudowany" rendering, animacja, narze-
dzia 2D i 3D. Wersja edukacyjna i studencka nie jest "okrojona",
nie moze byc tylko wykorzystywana komercyjnie. Mysle, ze
wersja edukacyjna nie wchodzi w gre, gdyz jest ona przeznaczona
tylko dla uczelni. Kiedys byla promocja dla studentow po bardzo
niskich cenach (25 albo 35 $, nie pamietam), ale nie wiem czy to
jest jeszcze aktualne...
Jednym slowem POLECAM
z00mbie