Re: blad ochrony - HELP

Autor: Martin Morgan (MMORGAN_at_envirolink.org)
Data: Sun 15 Dec 1996 - 09:00:00 MET

> Tez chetnie uslysze jak spowodowac aby ten blad nie wystepowal w programie
> Win95...

Problem w tym, ze bledy ochrony w WIN'95 moze powodowac wszystko - poczawszy od plyty glownej, karty graficznej skonczywszy na oprogramowaniu. Ostatnio kolega poprosil mnie o pomoc, gdyz jego WIN juz przy bootowaniu sygnalizowal blad ochrony. Po kilku dniach walki z komputerem okazalo sie ze blad powodowal ( chyba posrednio ) procesor INTEL 120 Mhz podkrecony na 133 Mhz. Wystarczylo obnizyc zegar i wszystko bylo OK.