Notebooki

Autor: Jerzy Szymanski (Jerzy_Szymanski_at_gtech.com)
Data: Sun 15 Dec 1996 - 15:30:06 MET

Michal napisal:
[ciach]
>ale sa cieple. A piszac CD miales na mysli czytnik czy CDR? Bo ja nie
>zauwazylem, aby czytniki sie grzaly (ale co prawda nie macalem nic
>powyzej 6x).

Ja mam nieszczescie uzywac Toshiby 400CDT mam CD 4x grzeje sie jak cholera, caly
komputer zreszta takze. Mam w zwiazku z tym pytanie: w tym 'noutbuku' jest
wewnetrzny zasilacz ktory ma wiatraczek, ale jeszcze nie udalo mi sie zobaczyc
go jak sie kreci nie wiem nawet czy nie jest spie... czasami chodzi dosc dlugo i
jest naprawde goracy (dotykajac przedramieniem czuje sie wyrazne GORACO, nie
cieplo (od dolu)), pytanie moje jest takie: do jakiej temperatury musi nagrzac
sie komputer aby wlaczyl sie wiatraczek.

Jeszcze jedno pytanie: jakie notebooki polecacie, czy ktoz moze mial do
czynienia z digitalami?

Pozdrawiam,
Jurek.