Re: analiza dźwięku

Autor: Alek Rachwald (merlin_at_las.ibl.bialowieza.pl)
Data: Sun 15 Dec 1996 - 14:12:43 MET

On Sun, 15 Dec 1996, Krzysztof Kaminski wrote:

> Krótko, czy ktoś spotkał gdzieś programy (najchętniej free lub share)
> do:
> 1) realizacji oscyloskopu,
> 2) prezentacji widma dźwięku
> a wszystko działające online przy sygnale z karty dźwiękowej (np. SB16)
> pod W95 lun NT. Częstotliwości próbkowania nie muszą być wysokie, od
> bidy 1 Hz starczy.

Firma: Pettersson Elektronik AB, Tallbacksvagen 51, Uppsala, Sweden.
Program nazywa sie LP.900, uwaga: wersja pod SB16. Ja pracuje z wersja na
profesjonalna karte A/D, ktora byla dziwkarsko droga. Powstaje tez nowa
wersja (BatSound sie nazywa) ma kosztowac 4.000 SEK (ok. 1.200 zl), i tez
bedzie robic na SB16. Ma byc gotowa w styczniu. Nie znam ceny na LP.900 na
SB16, ale podobno firma dodaje ja obecnie za psi pieniadz do sprzedawanego
sprzetu, byc moze z uwagi na istnienie tej nowej wersji. Zreszta oni robia
b. drogi sprzet, i moga sobie pozwolic na dodanie do detektora
ultradzwiekow a 3.000 USD szt., kawalka softu za friko. Mam gdzies mail do
nich, ale teraz nie znajde. Jesli chcesz, daj znac pod moj adres, to
poszukam.
Pozdr., merle