Re: Podkrecanie cd

Autor: Wicherman (wicherman_at_zeto.czest.pl)
Data: Sun 15 Dec 1996 - 11:01:18 MET

Janusz Radzienczak <pcplusch_at_medianet.com.pl> napisał(a) w artykule
<199612141732.SAA05932_at_butler.medianet.com.pl>...
> Czy ktos kiedys slyszal o przypadku spalenia, wybuchu albo
> uszkodzenia procesora w wyniku "podkrecenia"?
>
> Janusz

Bardzo nieprawdopodobne, jednakże możliwe.
Widziałem wybuch procesora 486, gdy włożymy go w gniazdo
przekręconego o 90 stopni. Jest możliwe spalenie procesora
prze podanie za dużego napięcia taktowania. Jest także możliwe,
że przy podaniu dużo większej częstotliwości (około 1GHz) niż
w spotykanych płytach, ale w normalnych warunkach mało
prawdopodobne.

Jeśli coś takiego, Ci się zdarzyło napisz do Wicherman_at_zeto.czest.pl bardzo
mnie to interesuje.