Re: Odp: szlifowanie 8-)

Autor: Pawel Sikora (pawel_at_pmc.com.pl)
Data: Sun 15 Dec 1996 - 10:19:35 MET

> to chlodnice zamontowac sobie...

Ha. Pzypomnialo mi sie, ze u nas w magazynie kurza sie w ilosci
kilkudziesiecu sztuk takie proste ulkadziki, ktore montuje sie w
zasilaczu miedzy wentylatorem a zasilaniem. Zawieraja termistor
i zwiekszaja napiecie do wiatraka jak nagrzeje sie czujnik
przylepiony do np. radiatora. (na 12 volt).
Dali nam to razem z transportem obudow Kanrich'a.

Wiatrak zwykle kreci sie srednio tj. dystyngowanie.
(niekiedy moze nie wystartowac od razu a dopiero przy wiekszym
napieciu - jak sie juz dobrze pogrzeje - potem ochlodzi
i wraca do normy)
Kiedys mialem to w domu i byla super cisza ale sprzedalem obudowe i
zapomnialem o tym. Teraz 3 dyski wyja ze nic juz nie pomoze :(

Zapytam handlowcow za ile by to moglo pojsc jakby ktos byl chetny.

Pawel/
pawel_at_pmc.com.pl