Re: Odp: szlifowanie 8-)

Autor: Romuald Zylla, T.Uni. of Lódz, PL (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Sat 14 Dec 1996 - 15:41:01 MET

At 11:33 96-12-14 +0100, you wrote:
>karpio napisal:
>..
>..
>
>Moglbym prosic o wyjasnienie w jaki sposob i dokladnie do czego uzywa sie pasty
>silikonowej, jak ona moze zastapic wiatrak, przysnam sie ze jest to dla mnie
>nowe zastosowanie.

1 Wkladasz te paste do lodowki na godzine.
2 Wyjmujesz z lodowki i przykladasz do procesora.
3 Powtarzasz ten cykl wielokrotnie.

  A propos: czy ktos juz widzial zastosowanie "rurek cieplnych"
             do chlodzenia procesorow ? Gdzies czytalem, ze SONY
             zastosowal to do chlodzenia tranzystorow mocy w swoich
             wzmacniaczach HiFi

> [...]
>lekko). Jest to jednak bardzo klopotliwe szczegolnie jesli druga osoba spi w
>tym samym pokoju, poza tym chyba dosc niebezpieczne bo dyski nie lubia byc
>potrzasane, czyz nie? Szczeze mowiac juz go kiedys wyjalem i dosc dokladnie
>przeczyscilem ale balem sie wiciagac na sile oske z silniczka (byla wtedy
>sobota wieczor a w niedziele komputer BARDZO byl mi potrzebny).
> Jezeli ktoz spotkal sie z takim problemem poprosilbym o jakies rady,
> szczerze mowiac i tak kupie sobie nowy wiatrak ale interesuje mnie
> czy ten juz da sie spisac tylko na straty.

  Halas to robi sie (jak wszyscy wiedza zapewne) od:
   1) za duzych luzow na osi
   2) tarcia czegos o cos

 na 1) jest rada - OLIWA
 z tylu wiatraka jest gumowy korek - wyjmujemy go i wstrzykujemy
 krople oliwy, zakladamy korek i mamy spokoj na miesiac.

 na 2) jest rada - obejrzec co trze o co i
     a) przesunac
     b) zrobic podkladke
     c) usunac podkladke
     d) wyjac gumowy korek i bardzo lekkim mloteczkiem przez punktak
        stuknac w oske zeby sie przesunela glebiej.
     e) bardzo czesto wystarcza samo rozebranie, wyczyszczenie i zmontowanie

--
Romek