pytanie o win95 i dos i novell :)

Autor: Zbigniew Zieliński (zbylu_at_complex.com.pl)
Data: Fri 13 Dec 1996 - 17:29:08 MET

Mam maly problem wynikly z reorganizacji sprzetu na
uczelni - w ktorej pracuje. Otoz obok zmiany sprzetu
zostalo zmienione oprogr. z win3.11 na win95. Natomiast
cala siec uczelniana pracuje na novelu 4.01. I tu powstal
problem: dotychczas jezeli jakis student wycial cale
oprogramowanie z dysku na komputerze lokalnym - to szlo
sie z dyskietka, odpalalo prace sieciowa i cale oprogramowanie
(win3.11+dos+nc+qpro itd.) lecialo po sieci i sie kopiowalo (czyli mielismy
gotowy tzw. mirror dzialajacego dysku). Teraz kiedy bedzie
instalowane win95+office95 na takim dysku sieciowy jest problem z
zrzucaniem tego na dysk lokalny w sali. Bo o ile spakuje caly taki dysk
zipem (ktory widzi dlugie nazwy) to po sciagnieciu na lokala, pod dosem
czym ja ta winde95 rozpakuje aby byly widziane dlugie nazwy ?
A moze ktos z Was ma inny pomysl, ktory by pomogl w szybkiej
instalacji tegoz oprogramowania na komputerach? Odpada instalowanie
z dyskietek (brak czasu), gotowego cd (nie kazdy komputer ma cd-rom -
zreszta tez brak czasu), wiec wszystko musi sie odbywac po sieci!
Dziekuje za ewentualna pomoc !
Pozdrowienia !
Zbigniew Zieliński
e-mail: zbylu_at_complex.com.pl